Trött

Jag är trött . Jag vill sova . Men det vill inte Emil . Skäll på honom !
Jag kan inte somna om han inte har somnat först . Är så , tyvärr .

Den senaste veckan har jag i princip bott hos Emil . Sovit här varenda dag & vi har bara haft massa tid för varandra . Veckan har inte varit lätt , eftersom Emil börjat på den här Cambridge kuren & han har vart rätt grinig till & från . Men vi är väl de som känner varandra bäst & jag är väl den som kan stå ut med det här :) Men nu börjar det bli bättre :)
Sista natten idag , sen sticker han på sin jävla student-kryssning . Är inte alls glad över det , men vad gör man inte ? Jag ska ju åka på min nästa år jag med så ..

Nej , nu ska jag försöka övertala honom att komma & sova .. För hungrig börjar jag bli också , men det får jag inte säga högt (Schhh)

Kommentarer
Postat av: Emil

Klart man inte ska sova !

2009-04-21 @ 01:04:11
Postat av: you don't know me

Så ni är tillsammans nu?

Stackars alla tjejer han sitter och playar då :S Shit.. Aja glad att jag slipper honom iaf. :D

2009-04-23 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0