På tal om IPRED ..

Nu blir jag fan snart sur . Det här är det dummaste Sverige kommit på så länge jag har levt . Att stoppa alla uppladdare ? Ha ! De är pirater ! Tror ni inte att de kommer komma på en lösning på det här ? Det kommer sluta med att alla sitter på VPN ( Viritual Private Network ) , så att det inte går att spåra IP-adressen .
Jag skulle tippa på att ca fyra miljoner av Sveriges befolkning laddar ner någonting DAGLIGEN ! Och automatiskt laddas någonting upp ... Visst , det går att stänga av den funktionen , men du laddar nog upp några bytes ändå ..
Jag kommer fan inte sluta ladda ner filmer & musik , bara för det här . Okej , jag använder mig just nu av en film-sida som har free leach , vilket betyder att jag inte laddar upp något . Samma med musiken , den rippar jag från Youtube , som ni såg i guiden nedan , eller lyssnar på streamad musik , som från Spotify .. Jag kommer nog klara mig . Annars får jag ta bötern , det är väl inte mer med det ?

Jag säger bara ; Jisses , vad Sveriges domstolar kommer ha mycket att göra , om de inte inser att detta är jävligt ologiskt snart ....

Kommentarer
Postat av: Najnaah

Seriöst, den jävla domen skämmer ut oss som in i helvette xD.. Dom får högre straff än pedofiler!? xD ne man blir fan irriterad

2009-04-21 @ 09:06:34
URL: http://najnaah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0