Mötet

Nu har jag iallafall pratat med Mia .. Verkar som om allt kommer ordna sig iallafall ..
Matte B börjar jag läsa redan på onsdag & jag ska fortsätta gå på svenskan på måndagar tills vi fått besked från Komvux .
Sen ska jag väl ta upp Engelskan också , eller tja , börja på B kursen ..
Mycket jobb som måste göras nu , så vi får se hur allt blir . Ska ha möte med Mia igen på måndag . Men jag är iaf glad över att jag får ta studenten med klassen , även fast jag inte läser med dem :) Skoj !

Nu ska jag strax kila iväg med pappa & äta lunch . Sen blir det mys hemma med Emil ikväll . Ska bli skönt att ta det lugnt den här helgen . För jag farar nästa helg . Då kommer jag inte sitta still en minut , om jag känner mig själv rätt :)
JAG VILL BLI 18 NU !!! Men , som sagt , det är idag 6 .. SEX , dagar kvar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0