Jag vet att jag inte är bäst

Men jag är iallafall bra . Jag ska försöka lyckas med mitt liv , jag ska verkligen göra något med det .
Har verkligen varit inne i denna jävla depression för länge nu . Jag är snart en fjäril som ska ur sin kokong . Så är det bara . Jag ska verkligen fixa "skolan" , hur mycket kurser jag än ska läsa , hur mycket skit jag än ska få ta & få bära på , så ska jag fixa det här . Högskolan ? Kommer jag verkligen orka ? Nej , ta dig i kragen nu Wictoria , det här ska gå !
Har verkligen insett nu att jag inte kan stå & stampa på samma punkt hela tiden . Jag orkar inte ångra det som en gång hänt . Det går inte att få det ogjort ? Vad mer kan man göra åt saken ?
På ett eller annat sätt ska jag fixa det här . Inte nog med att jag har problem med magen , ryggen & knäna . Utan ekonomin ska dras i skiten . Hatar denna jävla börskris ! Åt helvete med den också !

Tack Emil , så hemskt mycket för att du fått mina gråa dagar att bli ljusa igen . Du är guld <3
Även tack till Simone , Yasmine , Karin & Alexandra , för att ni betyder <3
Mamma , Pappa & Syster Matilda , ni vet att jag älskar er !

Tänker avsluta & krypa ner i min säng , med magvärk (som vanligt) ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0