Det lär vara nå fel ..

Fy fan vad jag mår dåligt . Jag har ingen aning om varför . Känns bara som om hela min kropp är bortdomnad . Som om jag är en levande död ? Går inte att förklara känslan .. :/ Det gör mig fan skraj ..

NIO JÄVLA DAGAR kvar tills jag är 18 . Jag lär stå ut . Jag måste på praktiken , men jag kan inte :/ Jag vill inte , orkar inte . Hellre går jag till skolan . Fan ! Ska göra mitt svenska arbete nu idag också , se om jag hinner bli klar med det .. Men vi har ju som sagt ett antal veckor på oss ..

Emil var lite sur i morse , eftersom jag stängt av alla väckarklockor .. Sorry ! :( Var inte meningen .. Söt <3

Lär plugga lite teori också , så jag inte kuggar på provet ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0