At work

Sitter på jobbet med Micke nu .. Ida gick just ..
Eftersom jag fyller år på torsdag , har jag bett om ledigt på lördag . Så nu idag fick jag reda på att jag är ledig lördagen efter det också , det är ju allahelgona då .. Det kommer bli sämre med pengar , men va fan . Man fyller bara 18 en gång i livet :)

Nog om det . 2 ½ timme kvar . Emil ligger hemma hos mig och sover .. Lyckost !
Mys hemma hos honom ikväll , ska bli skönt att komma iväg en sväng :)

Karin , Yasmine , Alexandra & Emil <3

Kommentarer
Postat av: Martin

Nå, hur tycker du att det går med din blogg? Fått fler regelbundna besökare?



Utvecklat din skrift, ditt innehåll eller bryr du dig inte om vad andra tycker om din blogg?



Nyfiken på att höra av du har att säga om det kval jag kommenterade för ett tag sedan.



Martin

2008-10-20 @ 10:12:27
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0