Väskor , så mycket väskor ..

Jag förstår inte hur mycket väskor jag egentligen samlat på mig under alla år ? Det är helt makalöst !
Jag var upp på vinden & började rota fram allt . Hittade fler & fler kartonger med kläder dessutom , kläder jag glömt att jag ens har ägt . Haha .. Men dessa väskor . Jag blir galen ! Jag måste verkligen rensa ur en massa !

Någon saga har det fortfarande inte blivit . Jag tror jag snart skiter i det där . Jag kan verkligen inte sånt . Hade jag fått uppdraget att skriva en helt vanlig novell hade det varit enklare , men neeejdå !

Åkte hem till Niklas på kvällskvisten , kollade på Göta Kanal 2 , riktigt bra faktiskt . Haha :)

Imorgon då ? Torsdag . Faan , vad dagarna går sakta ! Nejdå , en endaste lektion imorgon , känns rätt värdelöst , men man lär ju gå ändå .. Efter det ska jag på zon-terapi , om det är någon som vet vad det är ? Det är typ massage under fötterna . Det är jättefränt , för under fötterna , har du punkter för precis alla ställen på kroppen . Helt sjukt ! Så imorgon ska mina tarm , mag , rygg & knä - punkter masseras :) Hehe ..

Ska faktiskt avslöja en hemlighet för er som inte redan vet : Jag är helt galen i Henning Mankells Wallander-serie . Har läst serien två gånger , är inne på min tredje . För bara några dagar sedan var jag på en second-hand butik & köpte fyra av de böckerna , hihi , så nu har jag att läsa om kvällarna ! :)

Nej , nu ska jag sluta skriva , så ni får hitta på något annat !
So long !

Cdpoker.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0