Två timmar kvar ..

Ååh , jag blir knäpp . Jag vill iväg nu nu nu . Ska snart hem till Alexandra iaf & fördriva tiden lite ..
Hon skulle absolut kolla på "Våra Bästa År" , haha ..

Det är fint väder idag också , det är bra ! Hoppas det håller i sig . Men det får gärna bli dåligt väder helt juli månad , för då ska jag bara jobba .. Drygt . Kommer få lov att jobba arslet av mig hela sommaren , för vi kommer vara underbemannade hela tiden . Mekonomen har ju sånt sjukt system att vi ine får jobba mer än tio dagar i streck , eller vad det nu var . Så det kommer bli ett problem för chefen i sommar . I höst kommer det bli fint också . Då kommer jag få ta morgon turen :) Vad trevligt ! Haha ..

Nej , nu ska jag ta & kila iväg till Alexandra .. Take care !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0