Torsdag

Idag är det torsdag , det är pannkaksdag då . Jag åt förvisso pannkaka i förrgår , men det gör ingenting :) Vaknade nyss , sitter nu här vid datorn & gäspar .. Gick & la mig kring halv tre igår , eller nåt sånt .. Men det gör inget , har ju asskönt sovmorgon idag :) Problemet är bara att ta sig upp imorgon .. Men det är en annan femma !

Idag då ? Får se om jag orkar pallra mig till skolan . Vi har ju prov på el-lära idag , & jag kan verkligen ingenting . Faktum är att jag inte ens har läst en sida i boken om det där .. Två meningar , högst . Så jag känner mig rätt körd på det där ..

Det kommer fler & fler besökare till bloggen , det är skitkul ! Då vet jag att jag har nån som läser vad jag skriver iallafall . Haha :) Nej , men skoj ! Ni kan ju kommentera nåt också :)

Nu ska jag göra mig nå frukost & gå ut & sätta mig i solen , det är ju så fint väder ! Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: camilla

fin fin blogg :D

2008-05-08 @ 21:41:44
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0