Solat

Nu har jag & Alexandra nyss varit & solat , det börjar ta sig det här ! :) Nu väntar vi bara på solen , som får göra denna bränna ännu vackrare :)
Innan det var jag i Landforsen en sväng & sa hej till Alexander .. Sedan åkte jag & fikade med mamma en stund .. Pratade om att göra en beställning från Ellos tillsammans , så då får jag nog snart de där grejerna jag bloggade om tidigare :) Det är tydligen fri frakt när man återsänder grejerna nu , helt kanon ! Så om skorna inte blir bra , så är det ju bara att skicka tillbaka de ! :) Fint !

Nu är jag hemma igen , vet inte riktigt vad jag ska göra .. Började tänka på en saga idag , men jag är fan inge bra på det :/ Vad ska den handla om då ? Prinsessor ? Monster ? Troll ? Hjälp mig ! Ge mig förslag !

Oh no , packa nu ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0