Snart så ..

Ååh , jag är så glad ! Vill egentligen bara gå & lägga mig nu , så det kan bli måndag någongång ! :)

Var i vilket fall som helst upp till Peter & åt mat . Firade mors dag & sånt .. Sen åkte jag & mamma hem till mamma & städade & rensade , packade & allt sånt , så det är bara att hämta alla saker imorgon . Sen åkte jag & Alexandra hem till pappa & packade , slängde en massa skräp & rensade .. Puuh , sånt här är jobbigt !

Linnea & Holm kom hit en sväng & sa hej också , så då hjälpte de till att skjutsa lite grejer till lägenheten . Myys ! Ska plocka in i alla i lådor & skåp imorgon !

Imorgon förmiddag ska jag till tandläkaren i Falun på återkoll , sen ska jag flytta !!! :) :) JIPPIE !

Nu ska jag ta en snabbdusch , sen hem till Niklas som alldeles strax kommer hem från Uppsala !

Kanske skriver något senare ikväll ..

Kommentarer
Postat av: Nicke Nyfiken

Är Niklas din pojkvän?

2008-05-25 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0