Sådär ..

Nu har jag fått zon-terapi , gjorde riktigt ont i början , men på slutet blev det så klart bättre :) Han rätade till några kotor som låg fel i ryggen också . Fan , jag verkligen hatar min rygg ! Jag hatar att ha så ont hela tiden ! Det tar knäcken på mig !

Ska börja skruva isär min garderob på söndag också , så det följer med :) Ååh , jag bara längtar tills man får plocka in allt i lådor & skåp ! Det ska bli såå kul ! :)

Löning imorgon också , fint ! Efterlängtat till tusen ! :)

Nej , nu ska jag göra nåt vettigt ..


Kommentarer
Postat av: Minken

Men jösses kvinna, du är på tok för ung för att ha ont i/problem med ryggen!

Löning, efterlängtat till tusen, haha :) Där fick du till det!

Vad blev det "vettiga" du gjorde? Ge gärna tips.

2008-05-22 @ 17:13:53
URL: http://blogg.minken.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0