Så ..

Nu har vi varit i Borlänge & handlat lite kläder till Alexander , hehe , jag lurade på honom jättefina kläder ! Dock inte hans stil , men det passar på honom , hihi :)

Vad händer ikväll då ? Det är marknad , massa folk ute , men inge alkohol för min del ikväll inte . Jobba imorgon . Dessutom till tre fick jag reda på idag . Vi har öppet en timme längre imorgon , för att det är 35-års jubileum .. Drygt , men alltid kul med pengar :) Hihi ..

Dagens outfit är simpel , behöver inte ens ta kort på den . Kanske lägger ut nåt kul imorgon :)

Jag flyttar på måndag ! Ska bli såå kul ! Kommer antagligen köpa en ny soffa på Ikea iallafall , orkar inte krångla med något begagnat .. Blir nog bäst så ! Nå tips om nån skön soffa ? :)

GratisBio.se

Kommentarer
Postat av: Minken

Vad är det för aktiviteter som ska göras i soffan? (Kom igen, det är fredag! Du lär inte kunna få något vettigt ur mig en dag som denna :o))

2008-05-23 @ 21:01:33
URL: http://blogg.minken.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0