Riktigt bra dag idag !

Hej igen !
Dagen idag har varit jättebra ! Verkligen !
Jag & pappa åkte som sagt ner på stan & grejade lite .. Var in på Ludvika hem & pratade med dem , allt låter skitbra ! Nu är det bara mamma som är problemet .. Sen var vi runt lite överallt . Skomakarn hade stängt , vilket var ett nederlag för ett tag , men sen hittade jag en jacka jag blev förtjust i på en gång , så den inhandlade jag ..

image33

Här är en bild på den ..  Köpte den på Vero Moda för 570:- , liten vårjacka sådär . Hihi ..

Sen har jag fått igång på min kamera , äntligen , så nu kommer det snart upp bättre bilder :)

Så synd att jag inte kunde följa med till Linus dop imorgon , förlåt så himla mycket Sofi , men jag måste jobba .. Får ta ett lite mindre kalas här i stan när ni kommer hit istället ! Så kan du få se min klänning också !

Nu håller jag på att ändra layouten här på bloggen nu igen , så den kommer se konstig ut de närmast timmarna , men det får ni stå ut med !

Ha en kanon-kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0