Prov

Jaha , då gruvar man sig inför det nationella matteprovet imorgon då . Hoppas verkligen att det kommer gå bra .. Men det tror jag .. Matte är ju inte direkt svårt för mig som älskar matematik :) Förra veckans engelska np, gick bra , förutom att det var jättesvårt att höra vad de sa . De bytte accent hela tiden , & innan man hade ställt in sig på den accenten , så hade man missat halv "intervjun" .. Det var lite drygt , men hoppas på bra resultat iallafall :)

För övrigt flyter livet på , det är cirkus tre veckor kvar till flytt nu , & det känns som en hel evighet .. Har redan packat det mesta . Var iväg till Dacapo i Smedjebacken idag för att titta om det fanns nå möbler där , men det fanns det ju inte .. Ingenting som föll mig i smaken iallafall .. Så det lär ju bli Ikea . Måste boka in en tripp dit också .

Var egentligen meningen att jag skulle läsa en bok om grekisk mytologi ikväll , men så blev det inte .. Var hem till Niklas & småbråkade lite med honom istället ;) Kollade på House & så ..
Så jag lär väl lägga mig & läsa den nu .. Önska mig lycka till imorgon ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0