Plock

Nu håller jag på & plockar för fullt här hemma . Har så mycket kläder , så jag får inte plats med allt i garderoben , vilket jag redan hade förmodat . Grr .. Vet inte vart jag ska göra av allt ?
Har fyra banankartonger med skor också . Fy vad mycket skor jag hade ! :/ Det här är läskigt ! Haha ..

Nu har Yasmine varit här en bra stund & hjälpt mig . Nu ska vi ner i tvättstugan & slänga in lite tvätt , sen ska vi upp på stan & handla lite gott :) Ska in på LudvikaHem & berätta om min konstiga toastol ? Den är mysko .. Haha ..

image70

Så här mycket , plus ännu mer inne i bilen , handlade jag & mamma igår .. Det var jobbigt att bära kan jag tala om . Tur som fasen att jag har hiss i trappen :p Haha ..

image71

Yasmine & sin kortlek .. Haha .
Puss på dig !

Nu ska jag ner & tvätta , hörs sen !

Kommentarer
Postat av: Orgasmatron

Yasmine var ju riktigt söt! Läcker tatuering ser det ut att vara. Trevlig urringning. Hemlighetsfullt leende och sensuella ögon - jo jag tackar!

2008-05-30 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0