Pizza

Nu har jag ätit pizza två gånger idag . Fy på mig . Men var meningen att jag skulle äta pizza nu ikväll . Jag köpte en pizza på Hemköp , men när jag kom hem märkte jag att den inte fick plats i mitt frysfack , så jag fick lov att äta upp den på en gång . Nu ikväll bjöd Niklas mig på en oxfilén pizza . Smarrigt som fasen :) Tack !

Alexandra kom upp en snabbis när jag kom hem , pratade lite om morgon dagen .. Hon ska ju jobba på balen imorgon , så hon kommer vara upptagen . Jag funderar på att gå iväg & kika på dem en sväng . Lär ju samla på mig lite tips om hur min klänning ska se ut sen :) Men jag har haft den färdig i huvudet i flera år , men några detaljer kommer säkert ändras .. Haha ..

Nu håller jag på & bränner ut lite nya filmer , lär ju fylla upp mitt lager lite ..
Tipsar än en gång om filmen "Deal" , så jävla bra ! Poker-film , men med handling .. Har även bränt ut massa filmer förut , jag inte ens har kollat på . Kanske dags för det snart :P Ska bara få ordning i sovrummet  först , så man kan kolla på film där ...

Nu ska jag snart sova , så god natt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0