Pistol Whipped

Åkte hem till Niklas iallafall . De fick ingen fisk de heller :p Haha , ägd !
Vi kollade på Pistol Whipped , ganska bra film faktiskt . Värd att se iallafall !

Jag förbannar mig själv , mer & mer , varför jag inte tar mig tid att göra mitt jävla svenska arbete ? Jag förstår inte var min "livslust" (?) tagit vägen ? Tycker inte alls om att gå till skolan längre . Snälla , nån . (Gud?) ge mig hopp om livet igen . Jag vill tycka om skolan . Jag har bara två ämnen då jag vistas i skolan , jag förstår verkligen inte varför jag inte förmår mig att gå dit & göra det jag ska .. ?
Som tur är , är det snart sommarlov & jag får vila upp mig , dock har jag bara "semester" i typ tre veckor , om ens det .. Kommer få jobba i princip hela sommaren , eftersom både Ida , Micke & Andreas ska ha semester typ samtidigt .. Och Ida är ledig Ludvika-festsveckan . Lyckost henne ! Jag hoppas innerligt att jag är ledig då jag också .

Nästa vecka flyttar jag ju , då kommer jag ha fullt upp hela tiden , med att pyssla & dona & bära grejer .. Förstår inte hur jag ska hinna allt innan skolan slutar ? Snälla .. Nån som vill hjälpa mig ? :)

Nej , fy skam på mig Wictoria ! Nu får jag ta & skärpa till mig ! :)
I helgen ska vi ha kul iallafall , & nästa vecka är fullspäckat schema :) Hihi .. Åh , kan jag bara inte få sova bort dagarna ? :)

Nu är det nattinatti . Onsdag imorgon , låt dagen gå fort !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0