Övertid

Jobbade en timme extra , även fast jag fick gå hem två idag redan .. Rätt soft ändå , kom knappt nå kunder alls på eftermiddagen ..

Idag skiner solen , jag har precis kommit hem . Satte på en tvättmaskin det första jag gjorde när jag kom hem . Får ju passa på nu innan jag flyttar , för det är tydligen jättesvårt att få tvättider där , eftersom alla låter sina "pluttar" sitta kvar ? Aja , ska strax hoppa in i duschen & göra mig i ordning för kvällen , hoppas det kommer bli nice :)

Blir nog lockigt hår ikväll , men mitt rosa linne från Forever 21 , om jag inte hinner ångra mig innan jag drar hemifrån . Haha , brukar dock oftast bli så .. Jag är konstig , haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0