Ont i ryggen

Var ju på Läkstugan igår & fick behandling . Idag har jag så jävla ont så jag tror jag kan dö ! Det är fan inte bra att gå & ha ont så länge, utan att göra någonting åt det .. Fy Wictoria !
Efter det åkte jag & mamma ner på stan & fikade , pratade & hade det mysigt . Åkte sedan & handla en massa .
Efter det åkte jag hem till Niklas & lagade mat , medans han städade .. Jag blev fan nöjd med min Fläskfilé Rosé . Det blev riktigt mums ! :)
Kvällen slutade med en film , "The Kingdom" . Tyckte inte alls den var bra . I över en timme var det bara skjutande & automatgevärs ljud . Jag tyckte det var hemskt ! Men själva handligen var väl helt okej ..
Moppen startade ju självklart inte när jag skule åka hem igår , så jag sov kvar här .. Är här nu också , har varit på dagens första & enda lektion . Skönt . Nu ska jag bara sitta här & ta det lugnt , tills Niklas kommer hem , så får vi se vad som händer då .
Ha det bra gott folk ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0