Nu flyttar jag !

Japp , då var det dags . Mötet idag gick jättebra , vi pratade om pengar och allt .. Alla var positiva , & jag fick reda på först efteråt att pappa redan tackat ja till lägenheten . Jag blev sur , men ändå helt överlycklig :)
Så nu har jag & Alexandra packat grejer hela eftermiddagen typ , & jag säger bara det .. FY FAN , vad kläder jag har . Det är nästan skämmigt .. Ni kan få se kort sen .. Plus alla kläder som ligger på vinden . Jag förstår inte ?

Nu sitter jag inne på IKEAs hemsida & prickar ut allt jag ska köpa .. Det här kommer bli kanon ! Jag vill flytta NU , IDAG ! Men tyvärr lär jag vänta ett tag till .. Haha ..

Skola imorgon . Orkar jag ? Får se .. Går dit på morgonen iallafall .. Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0