Ni läsare ..

Nu börjar jag tappa lite läsare här ser jag .. Börjar gå under 50 unika nu . Illa . Kanske för att jag knappt har tid att uppdatera :/ Får bättra mig på det ! :) Har dock ingen aning om vilka ni är som läser :)

Orkade aldrig blogga igår .. Karin & jag kollade på "Deal" , & jag kan åter igen säga att den är så sjukt bra ! <3
Kunde aldrig somna inatt heller , eftersom jag , dum som jag är , sov till halv ett igår .. Dumt ..

Menmen , har inte gjort mycket i skolan idag heller . Det pissregnar ju ute & jag blir så arg ! Kan det inte bli lika fint väder som det var förra veckan ? :) Då skulle jag bli glad !

Vad händer ikväll då ? Ingen aning .
Vet att det är Linde-cruising imorgon , men då ska jag jobba . Kul ? Nej .. Visserligen kan jag åka dit på kvällen , men har nog ingen att åka med . Heller inga pengar . & det är jobbigt .

Nu ska jag tvätta , sen göra nåt vettigt . Men vad finns det att göra ? Typ inget . Ge mig förslag ! :D

Kommentarer
Postat av: M

Hur oanständiga får förslagen vara? Det är lördag kväll, stäng in dig på rummet och.. eeh.. smek dig själv, vettja :) Sedan kan du alltid blogga om hur det var =)

2008-05-17 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0