Mycket frisk luft idag .

Nu har jag & systeryster Matilda varit ute hos pappa & Lisa i sommarstugan hela eftermiddagen , framåt kvällningen åkte vi hem till mamma & Peter & grillade . Samtalsämnet som kom upp där , tänker jag ta snart i ett inlägg , eller så .. Får se om det åker iväg till Aftonbladet först . Tänker skicka in en krönika eller liknande , för nu får det fan vara nog !
Tog iallafall lite bilder när jag var där ute . Så mysigt med skogen ibland .. Vi såg en hare & en ekorre efter vägen , såg dessutom en groda i vattnet , kolla in bilderna så får ni se :)


Här är grodan :)

Knäppte lite kort ut över sjön också ..
  

Knäppte typ samma kort i både färg & svartvitt . Själv tycker jag svartvitt är mycket finare än i färg . Vad tycker ni ?

 eller  ? :)

Man hann även med nåt litet ego-kort på sig själv ;



Jag vet att min kamera inte är världens bästa , men bilderna blir någorlunda hyffsade , så den får duga tills jag har råd med något dyrare . En systemkamera är ju som sagt inte världens billigaste pryl . Fotointresset har dock blivit större på senaste tiden , så jag kommer nog införskaffa mig en sån snart iallafall , om jag känner mig själv rätt !

Kommentarer
Postat av: maria

Jättefina bilder.

2008-05-04 @ 00:45:06
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: maria

Så lite så :) Ha en bra dag.

2008-05-04 @ 12:47:03
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0