Måste bara göra den här ..

Två saker

Två saker som skrämmer dig
1. Dagens Sverige, vart vi är på väg?
2. Bensinprisets uppgång, fy!

Två saker du har på dig just nu
1. Linne.
2. Underkläder.

Två av din favoritlåtar just nu
1. Alphabeat - Facination
2. Adam Tensta feat. Sophia Somajo - Before you know it

Två saker du vill ha i ett förhållande
1. Glädje och dramatik.
2. Trygghet och tillit.

Två sanningar
1. Att jag dricka alldeles för mycket CocaCola.
2. Att min mormor fyller år imorgon.

Två saker som du attraheras av
1. Blåa ögon.
2. Kroppshållningen.

Två av dina hobbys
1. Blogga & knäppa kort.
2. Meka.

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. Min lägenhet. Besked imorgon.
2. En systemkamera, alt. ny dator.

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. Att jag är jättedålig på att slänga saker, varesej det är kläder eller prylar.
2. Att jag aldrig kommer ha råd med en Audi R8.

Två saker du tänker på just nu
1. Att jag måste sova snart.
2. Att jag bara vill att det ska bli måndag eftermiddag .

Två saker du kräks av
1. Andras spyor, lukten, synen. Nej, fy !
2. Ärtsoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0