Lat

Det har verkligen varit en lat-dag idag . Åkte hem till Niklas , & vi typ låg i sängen & bara glodde på tv hela dagen . Hann även med en film .. The Island . Riktigt klassiker , så den har man ju sett ett par gånger ..
Lagade sedan mat , sen åkte jag & hämtade Alexandra så åkte vi till Linnea & tog en promenad med Julle . Träffade Holm en stund som kom förbi . Nu kom jag nyss hem .. Sitter här med Alexandra & tjålar .. Ska snart hoppa in i duschen , sen bara lata mig här framför .. Haha ..

Här kommer lite pics från igår ..
   

Fick även en jättebra bild på mig själv . Tänkte sätt den som en ny header . Så vi får se om jag orkar göra det ikväll !

Grattis ännu en gång till my dear Alexandra som fyller 18 år idag !!

Hare gött !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0