Laga

Jaha , moppen startade ju självklart när Alexander kom hit på eftermiddagen & provade .. Jag hoppade på direkt & åkte med den ut till Landforsen .. Efter det , åkte vi in till stan igen , han skulle in med sin bil på besiktningen . Gick igenom  :) Sen plockade vi upp Alexandra , för att åka ut till Landforsen & laga min moppe . Men när min fina otur kryper fram ,  så går ju ingenting som jag vill . Alexander berättar att han har en gammal motor till en moppe liggandes . Vi plockar fram den , och det är samma märke , & den ser nästan likadan ut .. Vi plockar bort avgassystemet , så är det heeeelt fel ! Jag blir så arg . Så vi fick laga avgassystemet med pasta , åter igen . Nu kanske det är tätt en vecka , om jag har tur . Jävla fittmoppe , jag blir så lack ! Fast nu har jag en blinkers iaf . Dock inte likadan som den på andra sidan , men det gör ingenting . Det är det ingen som ser . Bara de ser vart jag ska svänga :) Hihi ..

Nu ska jag hem till Niklas en stund & titta på My name is Earl , sen hem & sova . Heldag fordon imorgon , så vi får se om moppen startar imorgon . Annars tänker jag strejka tills jag flyttar ! Jag lovar !

Hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0