Hos Karin

Nu sitter jag i sängen hemma hos Karin , hon håller på & pluggar på urinorganen & teckenspråk . Jag ska försöka komma på någon vettig tidningsartikel om sagor ? Jag är ju "bra" på sånt ? Gaah , jag blir galen !

Var hemma hos Niklas , det blev en pizza iallafall , mumsigt ! Sen kollade vi på Scarface , 80-tals klassiker .. Haha . Al Pacino , jag förstår inte hur han orkar prata sådär genom hela filmen ? Den var iallafall okej , fram tills han började knarka ner sig totalt .. Då blev det paus , tills slut-scenen som är så jävla känd ? Förstår egentligen inte varför , men låt gå då ..

Imorgon , heldag i skolan & jag & Alexandra ska byta bromsrör , är inte alls pigg på det . Men jag får ju skylla mig själv , eftersom det var jag som öppnade käften först på lektionen , då var det jag som fick arbetet . Suck !

Nästa fredag ska vi hela klassen åka till Grängesberg & åka go-cart , det ska bli kul som fasen :)

Dags för ännu mer plugg nu ! So long !

Kommentarer
Postat av: Minken Forsberg

Minns du något av 80-talet? :o) Nä, förlåt, jag ska vara snäll.

Trist att höra det där med ryggen. 7 år sedan... var du runt 10 då? Farligt att klättra i träd, ännu farligare att trilla ned från dem.

Har du förresten möjlighet att svara på mina funderingar i detta inlägg? http://blogg.minken.org/?p=125 Det vore bussigt av dig =)

"Minken" Forsberg (jorå, nu vet du säkert vem jag är)

2008-05-22 @ 23:17:08
URL: http://blogg.minken.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0