Helkul kväll !

Jag har verkligen haft jätteroligt idag ! Vi var ju som sagt först hemma hos Alexandra , hade jättekul där . Körde "jag har aldrig" och massa andra lekar . Tittar på ESC också .. Kollade aldrig på slutet , eftersom vi fick lov att gå .. De åkte karuseller , & de gick in på krogen . Jag vågade inte ens prova , så feg som jag är , haha ..
Jag gick istället & mötte Alexandra & Sandra & hade kul med dom typ hela kvällen . Sedan träffade jag Alexander , vi skjutsade massa folk .. Och nu är jag hemma , ska strax sova . Lite ensamt att vara själv hemma , men man lär ju vänja sig . "Imorgon" flyttar jag ju ..
Ledig måndag , tisdag & torsdag , bra skönt ! Ska plocka i lägenheten som fan då !!!! Åååååh , måndag nu ! Har aldrig någonsin längtat så mycket till en måndag i hela mitt liv !! :)

God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0