Helg snart ..

Imorgon är det fredag , & helg :) Marknad är det ju i helgen också , men jag lär jobba lördag , möjligtvis söndag också . Skulle nog sitta ganska fint , nästan en tusenlapp extra på fyra timmar . Inte helt fel :)

Nu har jag varit i Landforsen en sväng med Alexandra , nu är jag hemma , ska strax hem till Niklas , titta på nån film & mysa lite . Han åker ju som sagt till Uppsala imorgon , för att ha fisketävling . Dumma han ! Menmen , ska försöka klämma i mig en flottig pizza också , det är efterlängtat vill jag lova ! :)

Nej , dags att packa & kila nu ., Ska sova hos Karin ikväll , så jag lär ju ha med mig lite prylar . Datorn ska med också , därför lär jag sluta skriva nu ! Haha

SMS.se

Kommentarer
Postat av: Minken

Åh, mysa lite - låter trevligt! Du får väl skriva igen
och berätta om det var trevligt :)

2008-05-22 @ 17:12:12
URL: http://blogg.minken.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0