Gardiner

Nu var det bara det svåra beslutet kvar . Vad ska man ha för gardiner ? Bara en kappa ? Panelgardiner ? Ååh , jag får beslutsångest . Det blir nog panelgardiner ett tag framöver , men kommer ångra mig när jag kommer in på Ikea , säkerligen ..

Mamma är här nu & hjälper mig med det .. Själv har jag nyss tvättat klart . Alexandra var upp en sväng & snikade lite O'boy & mackor . Haha ..

Ikväll blir det nog lugnt . Kanske sticker hem till Niklas en sväng , men det visar sig om jag orkar . Är så jäkla förkyld nu , så jag blir tokig . Näsan rinner , jag nyser hela tiden & blöder näsblod . Bra drygt . Kanske är de här sugtabletterna som spökar . Annars är det allt damm , haha ..

Kanske knäpper lite kort på lägenheten sen , så ni får er en smygtitt ..Men bara kanske .. :)

Kommentarer
Postat av: L

Jag har oxå en väldig beslutångest, typ vid allt :S

2008-05-30 @ 22:13:53
URL: http://Burbery.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0