Gårdagen .

Hej alla!
Igår var det faktiskt riktigt roligt .. Jag var med Östlund typ hela kvällen , men han släppte av mig vid småbåtshamnen en sväng , så jag fick träffa mina vänner :) Hehe .. Träffade Simon där , & massa gamla dagiskompisar .. Träffade även Sandra Olsson , kärt återseende ! :) Trevligt att prata lite med dig gumman ! Sprang in i Mia också , som hade tappat bort sina vänner , hehe .
Yasmine , Sonny & jag letade fest överallt , men hittade ingen , så jag drog hem till slut .
  Vi plockade upp Karin först också , & var med henne en stund .

Telefonen gick i ett hela kvällen igår också , alltid lika trevligt , men jag blir alltid lika sur när du säger "vänta" , sen somnar du . Sen går det tio minuter , så får jag ett meddelande från dig , då är du lika pigg igen , & sen samma visa igen .. Men vi fick mycket sagt igår iallafall , det var skoj :)

Idag är det slö-dag , ska spela lite hade jag tänkt , sen kanske packa lite .. Vi får se ..

Ha det bra iallafall ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0