Full av skit !

Vad fan är detta egentligen ? Är det jag som ställer till det ? Det är inte jag som är olyckligt kär , det är inte jag som snackar skit . Jag säger ren fakta . Jag öppnar endast käften om det jag säger är sant . Om folk i den här stan inte vågar stå för det de säger , ska de fan knipa käft .
Jag blir så jävla irriterad just nu , så det finns inte ord för det . Jag har fan inte gjort något fel , inte det minsta . Säg mig , snälla säg mig , vad jag gjort för fel ? Jag har inte satt nån i skiten . Hur folk vill tolka saken & göra den större , så är inte det mitt problem . De som inte bryr sig , de skiter helt enkelt i det . Men de som vill göra denna grej till nåt skit stort , så varsågod . Inte mitt bekymmer . Jag bryr mig inte .
Så ni menar att ni inte pratar om en endaste människa när ni sitter & pratar ? Snälla nån .. Alla pratar om alla , & hurvida ni ser på saken är en helt annan grej . Alla ni snackar skit om varandra , ni kan fan inte påstå någonting annat . Jag vet precis hur ni beter er , jag har känt er alla , en del av er riktigt väl . Jag vet vad ni går för , men det här var droppen . Ett litet smågnabb ska ni alltid göra så jävla stort . Jag förstår inte meningen ?
Och att alla ska bli inblandade , alla ska vara delaktig i detta ? Löjligt . Lägg ner för fan !

Lägg bara ner , det är ingen som bryr sig . Inte han heller för den delen . Ta det med en nypa salt , för det är precis vad jag kommer göra .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wictoria Bång, lägg ner. Du om någon ska inte YTTRA dig, för du har nästan alltid gjort fel, alltid förlorat.

2008-06-03 @ 22:07:51
Postat av: Anonym

Du vågar inte nämna namn? Vågar inte ens tala till denna personen som du skriver om? Herregud. Har inte med detta att göra, men jag vet precis "Och att alla ska bli inblandade , alla ska vara delaktig i detta ? Löjligt . Lägg ner för fan !" Hade du någonsin haft en riktig vän eller riktiga vänner hade du vetat att det är precis så man gör- hjälper och stöttar varandra.

2008-06-03 @ 22:12:06
Postat av: Minken

Ursäkta att jag lägger näsan i blöt och svär på samma gång, men vem fan är den anonyma fegisen som själv inte vågar ståta med sitt namn? Uran bara vräker ut sig en massa dynga. Pffttt. Lågt!



Jag stöttar Wictoria!



/Minken

2008-06-24 @ 21:50:50
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0