Flytt !

Jahapp , det började med att jag & pappa drog iväg till Falun på en gång . Kändes som en rätt onödig vända , jag var där inne två minuter . Det enda de sa : Ja , men det här ser ju jäääättebra ut . Nu kan du gå på återkoll i stan istället . Jahapp , det var det det ..
Jag körde sedan från Falun till Borlänge , där vi stannade & åt på Burger King , mums ! Sen körde jag vidare till stan . Släppte av mig själv vid lägenheten , så pappa fick åka vidare , haha ..
  Alexandra kom upp & hjälpte mig att dammsuga , torka golven & plocka in i skåp :)
Sedan kom Yasmine en vända också , vi spelade lite kort , medans vi väntade på mamma . Mamma hämtade mig & vi åkte hem till henne & hämtade alla grejer där .. Det var ganska mycket ändå .. Puuh .
  Vi åkte dit med grejerna & lastade ur allt . Efter en stund kom Peter & hämtade mig . Vi åkte till mormor & hämtade lite grejer , åkte sedan till Angelica & hämtade mitt bord & stolarna . Han åkte hem , jag klämde i mig en pizza mitt i stressen . Sedan kom Alexander , vi åkte & hämtade en kärra , sen var det langning . Alexandra , Alexander , jag & Yasmine , konkade & bar , så jag trodde jag skulle svettas ihjäl !! Nu är det bara sängen & garderoben som är kvar här hemma , så imorgon kommer jag nog sova där ! :) Det gick mycket fortare än jag trodde !

Tack för all hjälp idag ! Ni är guld värda ! <3
Åååh , jag är så himlas glad nu , ni anar inte !

Btw , jag har slutat röka idag ! Tog en cigg i morse , sen gick pappa in & köpte sånna där nikotin - sugtabletter åt mig på Apoteket , funkar skitbra ! Men nog blir jag lite sur när nån går förbi & röker ! <3 :'(

Nej , nu lär jag hoppa in & duscha , jag är full av damm & svett . Haha !

Kommentarer
Postat av: Sanna

gå in på min blogg och gör "hissa och dissa"

ditt hiss och diss kommer synas i ett inlägg senare :)

2008-05-26 @ 23:33:46
URL: http://Sannassanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0