Facebook

Fy , jag tycker verkligen inte om Facebook , ska verkligen säga upp mitt konto där ! Förut när jag loggade in , så funkade aldrig sidan , när jag väl kom in hade jag fått så mycket notifications & requests , så jag trodde min dator skulle sprängas . Samma sak nu när jag nyss var in , 30 notifications . Det tar ju evigheter att kolla igenom allt . Nej , nåt jag bojkottar , så är det Facebook . Om Microsoft nu kommer köpa Facebook , kommer det säkerligen bli att kosta också . Så nej tack , inte för mig ..

Nu ska jag snart sova . En lektion imorgon , det är så skönt ! Hade tänkt att sola resten av dagen , men nej , då ska det regna imorgon ! Tack för den ! Fan .. Jag vill ju ha sommar ! Så typiskt ! Aja , inte mycket att göra åt ..

Nu sitter den nya headern där iaf . Ska göra lite finjusteringar sen :)

Var in på den här sidan idag ! Helt sjukt kul ! Du får göra dina egna tröjor med eget tryck på , finns hur mycket som helst att välja bland ! Skitskoj ! :)



Sov gott alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0