Bärs i solen

Satt först här hemma igår . Thomas & Mats kom hit & höll mig sällskap . Åkte sedan ner till Hällarna , träffade Niklas , Jimmy , Robban , Lundmark m.fl. Armbrytning på hög nivå ! :)
Träffade sedan Thomas , Basse , Johan och Isabelle . Vi flummade runt ett tag på Hällarna , sen kom Alexander & hämtade mig .. Lite senare åkte vi till Vad & träffade Susanne , Malin m.fl. Deras hund var jättesöt ! :)

Somnade nästan där ute redan , så jag typ kröp in när jag kom hem .. Jag var så jävla trött .. Jag förstår inte !

Nu har jag precis vaknat & ätit frukost . Ska väl snart åka hem till Niklas antar jag .. Men jag tror jag tänker sola en timme först ! :p Hehe ..

Nej , ha det bra ! Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0