Är det en trend att skaffa barn?

Jag blir helt matt ! Vad fan är det frågan om egentligen ? Nu tror jag att jag vet 5-6 tjejer i min ålder & yngre till & med som är med barn & ska behålla det dessutom ! Vad fan är det med folk idag ?
Är ni så dumma som inte använder kondom får ni skylla er själva ! Men wtf ? Ett barn ? 16-17 år gammal ? Ge er nu för fan ! Ni har ju inget liv kvar sen ju ! Hur fan ska ni ha råd ? Skolan då ? Ensamstående mamma kan inte vara så jävla kul . Och tro inte att era vänner & era föräldrar kommer ställa upp till 110 % , det är erat ansvar , det är ni som ska vara tillräckligt mogna , tillräckligt starka  & ha tillräckligt med erfarenhet & förstånd att skaffa ett barn .
ETT LIV ? Det är ingen varelse eller ett djur som dör efter ett par år ! Det är din egen jävla unge ffs !

Nej , jag blir så jävla förbannad ! Tänk ett steg längre , snorungar !




Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

Se min nya film jag gjort på min blogg :)

2008-05-20 @ 22:01:33
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Wictoria, där fick du till dagens bokstavliga och humoristiska kommentar: "Men wtf ?" efter meningen "Är ni så dumma som inte använder kondom får ni skylla er själva !". Stilpoäng!

För övrigt är det skönare att ha sex utan kondom... har jag hört :) Samma för tjejer, förmodar jag.

Henrik: Jag är på jobbet, vågar jag klicka på din länk ändå? (Utifall att det var en film om hur man gjorde barn =).

2008-05-21 @ 13:14:34
URL: http://community.datormagazin.se/blogs/
Postat av: sofiiin

Dom vet inte vad dom ger sig in i.. Jag är 24 år och känner fortfarande att det kanske va lite tidigt att skaffa barn nu. SJÄLVKLART älskar jag Linus och är världens mest stolta mamma, men det är ju såååå mycket man inte kan göra längre, flickorna kommer ångra sig BITTERT!!

2008-05-23 @ 07:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0