Äntligen ..

Nu har jag fått internet i lägenheten , skönt som fasen .
Flyttade hela måndagen & typ hela dagen igår . (Därav inget bloggande) Jag & mamma var & handlade i över tre timmar igår .. Allt småplock som tvålar , mopp , hink , diskborstar , schampon , & massa smått & gott . Allt gick på över 2000:- , så nu är jag snart fattig . Haha ,  nejdå . Det dröjer nog ..

Snart kommer min kära far hit & ska hjälpa mig att skruva ihop garderoben , så jag får in alla kläder .. Det står banankartonger efter hela väggen nu , & jag kommer aldrig få plats med alla kläder . Jag vet inte ens vart jag ska göra av allt ? Jag lär nog sälja lite kläder snart .. Ååh , jag som har så svårt för sånt ! :(

Nu är jag inne på min tredje dag utan cigaretter , jag är riktigt stolt ! De där sugtabletterna funkar , men de är lite mysko , för man får någon konstig "kräkningskänsla" av de , men det går över efter typ tio minuter . Men det är obehagligt ändå ..

Sov ju första natten här i natt , så skönt ! Lite ensamt kanske , men ändå . Vad skönt det var ! Kunna gå upp på morgonen när jag ville , inte bli störd av någon . Gå ut i köket & bara hitta massa goda saker i MITT kylskåp , med bara saker JAG gillar ! Det tycker jag om !

Ikväll kommer Niklas hit , ska bjuda honom på lite god mat , sen ska vi myspysa här hemma , det ska bli kul :)

Ha det bra alla , jag uppdaterar lite senare igen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0