2 ½ men

Ååh , det är så roligt . Men tycker nästan synd om Alan , för han blir så mobbad hela tiden .. Stackarn . Haha . I dagens dubbelavsnitt så  fick han "bög-örat" piercat , med en nål & potatis. Nålen var rengjord med Kahlua . ^^, Smart ! Örat svällde & svällde , sen exploderade det . Haha , knäpp han är !

Sen blev det my name is Earl , där Earl nu sitter i fängelse & Randy är vakt åt honom . Earl skulle i dagen avsnitt till någon skola , för att skrämma barn att inte göra något kriminellt , så de hamnar i fängelse .. Åkte hem innan det var slut , så jag fick inte se hur det gick . Haha

Var ju som sagt hos Niklas . Ååh , vad han är bråksjuk ! Ni förstår inte vad jobbig han är ! Tror jag har blåmärken hela underarmarna nu , han nyper ju så hårt ! :( Dumma dig ! :p



Jaha , tisdag imorgon då . Heldag fordon . Ser inte fram emot det .. Kanske borde göra . Känns som om jag borde sparka mig själv i arslet & göra något i skolan , nu de sista veckorna , men jag har fan ingen lust alls ! Känns riktigt ruttet att gå till skolan nu . Det gör verkligen det , & jag vet inte varför ! Är säkert nere i en sån här period igen , där allt bara är botten för mig , även fast det inte är det egentligen .. Jag flyttar liksom om mindre än två veckor ! Kan ni tänka er ? Jag är så glad för det ! :)

Har setat & pulat lite med Simones blogg idag . Den är långt ifrån klar , men det börjar lika något nu . Ska fixa till en hel del på den imorgon också .. Så vi får se vad resultatet blir ! :) Kika gärna : simonemalm.blogg.se

Nu ska jag strax krypa ner i sängen .. Tänkte va lite tidig för en gångs skull . Skulle nog behövas , faktiskt .
Men sov gott alla ni där ute ! :)

Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0