God morgon ...

God morgon ! Nu sitter jag här i soffan & har precis ätit frukost . Niklas ringde & väckte mig för en timme sedan lite drygt , sötnöt :) Nu ska jag alldeles strax börja knata till jobbet . Jobba till två , sedan kommer mamma & hämtar mig & skjutsar ut till Malingsbo , där jag ska spendera kvällen i soffan med Niklas & titta på fotboll ..
Det var tydligen fint väder där ute ,så det blir nog till att både fiska & bada ! Det hoppas vi starkt på ! :)

Ha en underbar dag alla !

-----------------------------------

Uppdatering : Nu är jag på jobbet . Är jättehungrig , men jag får hålla mig . Jag ska hem & äta rostbiff & potatissallad efter jobbet . Mums ! :)
Nu är jag själv här också . Ida stack upp på stan , haha . Men det är ganska lugnt med kunder idag , så det fixar jag :) Bara det inte kommer in nån idiot & rånar mig eller nåt .. Brr ..

Kommentarer
Postat av: Durimoll

hoppas att du inte är hungrig längre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0