Ujuj

Idag har dagen varit lång . Åkte hemifrån redan vid nio , utsläppet på Yasmines skola var klockan elva , fick rysningar när jag såg de springa ut . Fy fan vad kul ! Jag vill också ta studenten . Jag är så sur för att jag valde att gå om , då kunde det ha varit min tur nästa år , men jag är nog mest glad att jag gjorde det valet ändå . Min tur kommer ju sen iallafall . Då blir det storkalas , för både jag , Sebastian & Rickard tar studenten samma år , så då kommer det vara fullproppat med gäster hos oss . Nej , nu måste jag sluta drömma . Det är två år dit ! Buhu ..

Iallafall , Yasmine åkte sedan iväg på lastbilen . De åkte runt Västerås , vet inte hur många gånger . Två timmar var de ute , sen kom hon tillbaka & åt mat med oss . Vi satt i Vasaparken & myste . Jag låg & solade de där två timmarna hon var borta , så nog har jag fått lite fårg . Passade på att ta en tupplur också :) Hihi ..
Vi åkte sedan & släppte av Yasmine hemma , sen åkte vi till Ikea . Sprang runt där säkert två timmar med , men hann få med det mesta av det jag skulle ha iaf . Något glömmer man ju alltid . Så jag lär ju åka dit en vända sen igen . Skohyllan som jag skulle ha var slut , & de skulle inte få in några nya förrän vecka 30 , det gjorde mig sur ! Menmen , sånt är livet .

Nu håller jag på att packa upp för fullt , sen lär jag hoppa in i duschen med en väldig fart ! Sonny & Yasmine kommer hit & dricker lite öl med mig , sen får man se vad som händer ikväll ! :)
Vid tolv sjunger vi alla Nationalsången . Är ni på ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0