Sockerkaka

Nu ska jag ta tag i detta . Jag ska baka en sockerkaka till imorgon . Får besök då & jag har lovat att bjuda på fika . Illa illa ..


Jag & min kära mamma var & handlade idag igen . Börjar kännas att det är rätt dyrt med mat , & himlans tråkigt att laga mat . Får börja exprimentera med kryddor mer . Bara jag som är så jäklans nojig med att prova nå nytt . Det tycker jag inte om !


Idag är det måndag , & tv-kväll på 6:an . Alla mina favorit program från tidig eftermiddag till sen natt . Härligt ! Jag måste dock översätta den där sagan till engelska också , dock frivilligt , men jag gör det ändå .. Om jag hinner . Lär sätta igång & baka nu ! :) Hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0