Rörd

Läste nyss Minkens blogg , jag är nästan helt gråt färdig . Att det finns så godhjärtade människor kvar här i världen ! Det finns så få om dem .. Men att de finns här ibland oss är ett mirakel ! Tack för det ..
Läs inlägget själva ;
här .

För övrigt sov jag som sagt hos Niklas i natt , han lagade sin superduper goda köttfärssås igår också . Mums ! Det har jag även med som matlåda idag ;) Hehe .. 
Sitter nu på jobbet , då jag fått reda på att jag ska jobba hela nästa vecka också .. Är inte så pigg på det .. Jag kommer vara helt slutkörd i juli =/ Men .. Vad gör man inte för pengar ?

Idag ska jag nog hem & baka hade jag tänkt .. Om inget annat dyker upp . Kanske träffa Alexandra en sväng ?

Kommentarer
Postat av: Minken

Oj, jag blir helt stum av glädje över de vackra ord du uttryckt, både i kommentaren på min blogg och i ditt ovanstående inlägg - Tack! Oavsett vem som hade stått och varit på väg att hoppa hade jag agerat på samma sätt, för alla människor är lika mycket värda.



Jag kommer att fortsätta att uppdatera mitt inlägg lite då och då, eftersom det finns mycket kvar att skriva om. Nummer 3 är den i skrivande stund senaste uppdateringen.



Jag tycker inte att det var en hemsk bild på dig själv. Du är ju söt! Till nästa bild får du gärna titta in i kameran och bjuda på ett leende, så återkommer jag gärna med nya kommentarer. Synd att du trollat bort den översta bilden i din blogg, den var också fin. Tänk på att skönheten sitter i betraktarens ögon.



Ha en fortsatt underbar dag och slit inte ihjäl dig.



Varma hälsningar,

Minken - The Guardian Angel

2008-06-17 @ 11:21:39
URL: http://blogg.minken.org/
Postat av: Julia

Hej!

Snygg blogg!

Kolla gärna in hur det är att vara vanlig tonåring som studerar och arbetar på svt samtidigt!

Ha en trevlig dag!

2008-06-17 @ 19:39:22
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0