Onsdag

Vaknade redan vid kvart över sex idag . Niklas sov ju här , så han skulle ju upp redan då . Åt frukost med honom & myste en stund framför "Vakna! Med The Voice" . 
Igår bakade jag kladdkaka , mumsigt ! Har mycket kvar , av både den & sockerkakan , så är det någon som vill ha , är det bara att komma på fika , haha :)

Idag är det onsdag , slutklämmen på matten idag , för att jag ska få mitt VG , ska prata om 5 uppgifter bara , så jag tror nog att det ska gå bra ! För övrigt har vi nog inte så mycket att göra . Ska nog börja jobba redan på måndag , för vi kommer ju inte göra någonting alls i skolan nästa vecka , så .. Får se . Ska prata med Roger idag .

Nu ska jag börja sminka mig , & sedan ta en solig promenad till skolan , trevligt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0