Nite folks ..

Nu är det snart dags för läggdags .. Det har inte hänt mycket idag .. Eller jo , det har det väl . Jobbet var tråkigt .. Gjorde ingenting de sista timmarna , vi testade typ en massa kylboxar , för vi har fått in en massa reklamationer på de , för att de inte funkade .. Mysko . Efter jobbet , tog jag en jättejobbig promenad hem , duschade . Sen träffade jag Mathias en stund . Vi åkte till Borlänge & åt på pizzeria Helena . Kan faktiskt erkänna att det var jättegott :)
Vart med Alexandra nu en stund på kvällskvisten , var hem till Alexander & hälsade på en stund också ..



Micke & Andreas sitter & fipplar med kylboxarna :)



När jag kommer ut från jobbet , så är det såhär fint väder ute . Tror ni att jag blev lite smått sur eller något ? Att man blir tvingad till att jobba sånna här vackra dagar ? :(



Det där ger mig fortfarande kickar i magen .. Fy fasen ! :) Jippie !

Nu ska jag ta & sova . Börjar åtta imorgon , men ändå ..
Det är fruktansvärt tidigt för mig som egentligen har sommarlov :(

Nite folks !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0