Måndag morgon

Herregud , helgen har gått i ett . Förlåt om jag inte har bloggat , men det har inte riktigt blivit tid för det ...
Bilder & mer berättelser kommer sen ! Karin skulle skicka alla bilderna ikväll , så jag får väl gallra ur de som blev bäst .
Niklas har vart hemma hos mig hela helgen , från torsdag , till igår , då vi gick hem till honom istället .

Nu sitter jag på jobbet , inte så pigg på att vara här .. Nu börjar det bli riktigt tugnt att gå hit på mornarna , men vad gör man inte ? :)

Ha en bra dag , så hörs vi sen ! :)

Kommentarer
Postat av: dolly

coolt efternamn :)

2008-06-30 @ 08:47:18
URL: http://dolly.blogg.se/
Postat av: queenpeach

ha en bra dag!kolla gärna in i min webshop med kläder ingen annan i Sverige har :D

2008-06-30 @ 08:56:51
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Minken

(Två veckor kvar) till min semester! Kunde bara inte skriva det via mobiltelefonen =)



Njet, fredagsfräckisarna är skickade via e-post och stulna från en kollega. Vilken sida var det du menade? :)



Hur är det med ögat? Och dig själv i övrigt?



Inte ska du be om ursäkt för att du inte har bloggat. Du har ju gosat med Nikke! Jag önskar jag också kunde gosa istället för att blogga :D



"Ha en bra dag"? Hallå, det är MÅNdag! Vill inte blogga om hur mycket jag avskyr måndagar, men vilken annan dag i veckan slår man huvudet ordentligt i bussens backspegel på morgonen? Jag är ju 200 cm lång och faa vad ont det gjorde i min lilla byggnad.



Bång är ett fint efternamn, och både Wictoria och Erika är fina namn. Och för att inte tala om tjejen själv.. jojo! Smaskens för en gammal gubbe som mig (haha).



* Det var säkert något mer jag skulle skriva, men det har jag i så fall glömt =)

2008-06-30 @ 16:42:49
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0