Malingsbo

Förlåt för den usla uppdateringen , men det har gått i ett enda brakande ..
Igår efter jobbet , kom mamma & hämtade mig på en gång , sen åkte vi & gymade . ( Fy fan vad tråkigt det är ! ) Men man anstränger väl sig lite . Mamma har fått nått träningsschema hon ska gå efter , med lätta vikter & konstiga rörelser . Hon såg ut som en katt , där hon krälade på golvet . Det såg lite skoj ut . Haha , nädå mamma .. Förlåt ! :)

Efter det åkte jag hem , lagade massa pannkakor .. Har hur mycket mjölk som helst här hemma , så jag fick lov att göra slut på lite .. Det räckte både till kvällsmat & matlåda idag . Men det blev tyvärr inget över till att frysa in . Tyvärr ..
SATC sen , hela kvällen ! Screw fotbollen ! Som tur är åkte Sverige ut igår .. Eller tur & tur  vet jag inte . Jag är iofs helt ointresserad , så jag bryr mig knappt . Men iallafall , det var så jädra skoj att kolla på alla gamla SATC-avsnitt , helt sjukt ! Jag & Karin ska gå på filmen på måndag , ska bli grymt skoj ! Carrie ska gifta sig .. Ujuj , det sätter verkligen punkt för allt . Haha :)

Tog sedan en stilla promenad till Niklas , myste lite med honom & sov sedan där .. Skönt att kunna sitta & äta frukost med honom på mornarna . Mysigt :) Nu har jag varit på jobbet på förmiddagen . Chefen kom tillbaka från semestern idag , så jag öppnade tillsammans med honom . Hu , jag ska öppna alldeles själv nästa vecka . Jag är verkligen skitnervös (!!!) Men det ska nog gå bra , hoppas jag :) Annars är det ju bara att ringa nån , hihi . Får ju ingen leverans på måndagen , så det blir att sitta & äta smörgåsar med Roffe & läsa tidningen . Haha , vilket nöje :)

Vid kvart över tio gick jag iväg till Läkstugan & fick massage . Så himla skönt ! Jag har tydligen fel på njurarna nu också .. Eller fel & fel ver jag väl inte .. Men jag börjar tydligen få mer benmuskler , eftersom jag gå för mycket , & då kommer njur-nerven i kläm , om man inte stretchar tillräckligt (som inte jag gör) .. Så jag har mig själv att skylla att jag har ont . Grr .

Nu är jag hemma , håller på & packar .. Åker ut till Niklas mamma redan idag . Ska bli så skönt att spendera helgen där ! Niklas ska ge mig en lektion eller två i flugfiske .. Haha , vi kommer bli såå osams ! Nejdå , ska försöka att låta bli . Jag kan hålla mig till mitt metspö & mina stora , fina , vackra regnbågar ;D

Nej , ha det så bra nu i helgen & ha en förtjusande midsommar alla !
(Skriver så för att jag säkerligen inte kommer att uppdatera ngt i helgen)

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

vilken fin profilbild du har! :)

2008-06-19 @ 17:03:31
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Busvisslingar

Jag önskar dig detsamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0