Lunch med mamma

Försov mig lite halvt i morse . Vaknade kvart i sju , så då var det bara att hoppa i kläderna , bre en macka & ta med . Min generösa pappa skjutsade ner cykeln till mig igår , så det gick fort till jobbet . Roffe fick inte vänta allt för länge iallafall :)
Jobbet har flytit på bra idag . Slutar om 2½ timme , då bär det av hemåt . Då kommer Yasmine & Sonny hem till mig & ska spendera kvällen där . Ska bli mys , med lite mat & film .. Hihi ..
Nyss var jag iväg med mamma & åt lunch med henne . Jättegod potatisgratäng med kyckling . Mums !
Tog en vända på stan också .. Är ju löning idag , så då kanske man kan unna sig nåt fint :) Är jättesugen på ett par vita skor från Lindex . Kan länka sen , för nu lär jag fortsätta jobba !
Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0