Linux

Så .. Nu har jag Linux på datorn , funkar fint än så länge . Krångligt såhär i början bara , men det ska nog ordna sig . Hoppas jag . Annars har man ju dygnet-runt-support , det är riktigt bra ! :)
Minneskortsläsare funkar heller inte , det är drygt , men ett senare bekymmer .

Ska nog kolla på film med Alexandra & Alexandra nu , annars kollar jag ensam . Tror jag är på väg att bli sjuk igen . Har huvudvärk som fan , halsen värker & jag tror jag börjar få feber , det är inte bra .
Jag ska ju till Västerås imorgon , kolla på Yasmine , hon tar ju studenten imorgon , sen bär det av till Ikea :) Jihi :)

Kommentarer
Postat av: Ante

Hej hej!! tack för kommentaren,vet ja är lite seg,men har inte sett den förens nu! :)

2008-06-04 @ 22:00:04
URL: http://ante84.bloggagratis.se/
Postat av: Minken

Hallå där, din digitala pingla!

Du vet verkligen hur du ska få min uppmärksamhet :) Skriva om att du solar halvnaken på baksidan (gärna tillsammans med Yasmine) - eller Linux. Jojo!

Så, vad heter distributionen du använder dig av?

2008-06-05 @ 08:33:06
URL: http://blogg.minken.org/
Postat av: Xarxer Support

Minken: Hon kör just nu Minime 2008 men efter lite tjafs så ska jag väl slänga in pclos2k7 åt henne istället...



Minneskortsläsaren är det bara en mcc_xxxxxx modul som fattas till - tror jag kan luska fram vad det är via ssh senare idag om du säger till... kameran också...

2008-06-09 @ 13:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0