Lång kväll

Igår blev kvällen lång . Yasmine , Sonny , Alexandra & jag började dricka på baksidan i solen :) Vi spelade lite kubb vi själva först . Sedan kom Elin , Joel , Calle , Alex , Linnea & Johan hit . Blev rätt röj ett tag . Vi spelade kubb igen , killarna mot tjejerna , men vi förlorade tyvärr . Killarna lade ju upp värsta taktiken & grejer , så vi hade inte en chans . :p
Vi spelade "Six is for dicks" , & utslagspoker , men det ballade till slut ur , när hela kortleken var blöt , så då"gick vi upp till mig en sväng .
Sedan bar det av till Smedjebacken . Hände inte mycket alls där , träffade Erik & Emelie , vi åt pizza på Elan , sen åkte vi tillbaka till stan typ . Var inge märkvärdigt där ? Bara massa konstiga smedjebackare .. Nej , lite mer lär ni försöka för att få min uppmärksamhet . Har aldrig tyckt om Smedjebacken , kommer nog  heller aldrig göra .. Men jag hade kul så länge det varade iallafall .

Vi kom till stan , knatade runt lite där , träffade lite folk . Det slutade med att jag Yasmine & Sonny satt på en bänk vid fontänen & hade riktigt heta disskusioner , jag gick sedan hem . Fan vad skönt det är att bo på stan ! Tänk att slippa de där dryga backarna upp för Hammarbacken , helt underbart ! Jag är hemma på 3 minuter nu . Great ! :)

Sovit som en stock fram tills för cirka en timme sedan . Nu ska jag & pappa iväg & äta på Sibylla , sen ska vi skruva upp min hatthylla här , diskstället , sätta ihop bänken till badrummet o.s.v. Det blir nog bra :)

Ha en bra dag , det är ju faktiskt någorlunda fint väder ;)

Kommentarer
Postat av: sandra - sjfashion modebloggen

Fin sida tjejen!

2008-06-08 @ 21:58:11
URL: http://www.sjfashion.se
Postat av: Minken

Gick det bra att skruva upp diskstället?

2008-06-08 @ 22:59:14
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0