Köket , diskställ

Kärleken checkar in var faktiskt bra :) Kom på efter typ en halvtimme att jag redan sett den förut ! Haha .
Nu har Alexandra precis gått , jag ska strax ta en dusch , sen gå & lägg mig . Matte-prov imorgon i skolan , sedan rusa iväg till jobbet & jobba resten av dagen ..



Så här blev det att se ut i köket efter att jag fått dit diskstället ! Otroligt bra , smidigt & tar plats på en onödigt ställe . Eller tja , nu förklarade jag det där konstigt . Men hoppas ni fattar ! :)
Diskstället är en utgående sort , så ska ni ha ett så skynda till Ikea , fort som attan !



Tycker olivoljan & balsamvinägern gör en sån fin färgklick där , mitt i allt det rostfria . Jag är på g med mitt heminredande . Vänta , det kommer mer ! :)

God natt alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0